Officiell kommentar

Hej
Ursäkta om svaret har dröjt. Vi känner till önskemålet, men har tyvärr andra saker vi prioriterat framför Autogiro under hösten. Beroende på hur många av er som röstar på funktionen, så kan det kanske ske under nästa år.
Ok Jag vet att frågan varit uppe förut, men jag ser inget svar om när och om det kommer att finnas en autogiro (så att mina kunder kan betala via autogiro)
Jobbar utvecklingsavdelningen på saken?
Jag tror att flera av oss som nu använder Speedledger skulle vara bekänta av funktionen. Snälla - säg något om det finns en chans Och När isåfall man kan förvänta sig en sådan funktion.
Hej
Ursäkta om svaret har dröjt. Vi känner till önskemålet, men har tyvärr andra saker vi prioriterat framför Autogiro under hösten. Beroende på hur många av er som röstar på funktionen, så kan det kanske ske under nästa år.
Du måste logga in om du vill lämna en kommentar.
Jag vill verkligen också ha Autogiro som funktion! Snälla prioritera detta år 2016...
Hej! Plockar upp detta önskemål igen. Vi har många medlemmar i vår förening som önskar detta. Finns det på roadmap 2017??? Vill ni vara en god konkurrent till fortnox får ni överväga detta.
Hej
Tyvärr så blev inte Autogiro funktionen prioriterad under 2016. Vi tar nya tag inför 2017, där jag redan nu kan säga att vi har mycket spännande saker på gång men Autogiro för Kundfakturor tyvärr inte ligger i Q1 eller Q2.
Jag arbetar på att få in det i Q3. Men hoppas vi kan överraska...
Kan vi ta det som ett löfte att autogiro funktion kommer under 2017? Vi tittar annars på att ta in extern tjänst för denna funktion.
Tyvärr är det svårt att lova något. Men vår ambition är att ha det på plats under hösten 2017. Den kommer troligtvis endast innehålla själva skapandet av betalfilen och märkningen av vilka kunder som har Autogiro.
Däremot kommer man att få hantera medgivanden för Autogiro själv, vilket kan göras i Bankgirocentralens webbtjänst.
Hej hej!
Kommer denna funktion komma nu under hösten 2017?
Annars får vi börja titta på konkurrerande system som har komplett system.
Hej Gustav,
Tyvärr kommer funktionen med autogiro inte vara möjlig att implementera under hösten 2017. Vi känner, som tidigare nämnt, till önskemålet, och det är inte alls uteslutet att det kommer implementeras i framtiden.
2015, 2016, 2017, 2018, 2019 och nu 2020 har passerat. Har ni verkligen inte kunnat utveckla denna tjänst under alla dessa år? Det ligger helt klart i tiden att kunna erbjuda autogiro till sina kunder.